29 November 2018

The Mail Monsters Project | 20

One more letter, please!
This Mail Monster visited Fabienne in France, and it came back with a friend:


Not only they brought me a little present.They also were very respectful with the envelope and didn't touch the stamps!


Do you believe in Mail Monsters? Why?
Oui j'y crois comme je crois au Père Noël.
Car au fond de moi il reste une âme d'enfant, et que le rêve en fait partie. Je crois que dans ce monde imparfait il existe des êtres capables de connecter les gens et les mail monsters en font partie comme des elfes posées sur une épaule.

6 comments:

  1. This is great, and with a lovely background, too.

    ReplyDelete
  2. Oui c'était une demoiselle mail monster philatéliste !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ne savais pas qu'il y avait des monstres des différents sexes...

      Delete
    2. Comment pourrait il y avoir autant de mail monsters sinon .....

      Delete
    3. Mmm... Je n'y avais pas pensé! :D

      Delete

Thank you for coming. All your comments make me extremely happy.